Forumlar
Hipogonadizm :: Forumlar :: Erkeklerde Hipogonadotropik Hipogonadizm Konulari :: Erkeklerde Hipogonadotropik Hipogonadizm
 
<< Önceki konu | Sonraki konu >>
SORULARI BURADA SOR, (Lütfen sorularınızı burada sorun. Yeni konu başlıkları silinecektir)
Sayfaya git  1 2 3 ... 271 272 273 ... 297 298 299
Moderatörler: Sustanon, supermen, Emka, engineer
Yazar Mesaj
Emka
13.03.2019 saat: 19:56

Kayıtlı Üye #743
Kayıt tarihi: 23.04.2014 saat: 00:07

Konum: Primer Hipolu...
Mesaj sayısı: 222
Teşekkür etti 90 zaman içinde 62 gönderi
fsh ve lh seviyen yüksek testo az eğer 2 yılda evlilik düşünürsen şimdiden çocuk tedavisi için başlayabilirsin bence doktorlar her zaman sustanon yazar geçer taki hastalar doktora ben sustanon istemiyorum zararlı bana diyene kadar. Yoksa benim gibi doktora baştan başlarsınız hipogonadizm nedir ne değildir anlatmaya uyanırlar sonra...

RESPECT alıntı ...

Tesekkurler Emka. Yaş 24 25 olacak nisanda araba hastasiyimda ama alamadim hic bir sekilde korkudan bundan sonra hayalimi gerceklestirecem.
Benim tahlil sonuclarimda değişik birseymi fark etdin sebebini merak etdimde.

En Üst
Emka
13.03.2019 saat: 20:15

Kayıtlı Üye #743
Kayıt tarihi: 23.04.2014 saat: 00:07

Konum: Primer Hipolu...
Mesaj sayısı: 222
Teşekkür etti 90 zaman içinde 62 gönderi
lütfen yeni konu açmayınız bu konu üzerinden devam ettiriniz aksi takdirde silinecektir...
En Üst
tekimsaniyordum
13.03.2019 saat: 20:54
Kayıtlı Üye #1184
Kayıt tarihi: 05.03.2016 saat: 19:09

Konum: samsun
Mesaj sayısı: 25
Teşekkür etti 1 zaman içinde 1 gönderi
Cümleten iyi akşamlar arkadaşlar yas 29 oldu yıllardır tedaviye baslayamamistim ta ki geçen aya kadar . Bugün itibari ile 8. İğnemi oldum ( haftada 2 kere ovitralle ) . Gelişmeler
1- testisler büyüdü
2- penis olur olmadık yerlerde şaha kalkıyor
3- her sabah ereksiyon olmuş bir şekilde uyanıyorum
4- ilk defa meni geldi yaklaşık 15 dk önce
En Üst
RESPECT
13.03.2019 saat: 21:28
Kayıtlı Üye #1596
Kayıt tarihi: 06.09.2017 saat: 23:25

Konum: Kocaeli
Mesaj sayısı: 18
Teşekkür etti 2 zaman içinde 2 gönderi
Emka alıntı ...

fsh ve lh seviyen yüksek testo az eğer 2 yılda evlilik düşünürsen şimdiden çocuk tedavisi için başlayabilirsin bence doktorlar her zaman sustanon yazar geçer taki hastalar doktora ben sustanon istemiyorum zararlı bana diyene kadar. Yoksa benim gibi doktora baştan başlarsınız hipogonadizm nedir ne değildir anlatmaya uyanırlar sonra...

RESPECT alıntı ...

Tesekkurler Emka. Yaş 24 25 olacak nisanda araba hastasiyimda ama alamadim hic bir sekilde korkudan bundan sonra hayalimi gerceklestirecem.
Benim tahlil sonuclarimda değişik birseymi fark etdin sebebini merak etdimde.



Evlenmeyi düşünmüyorum 10 yil sonra düşüne bilirim ben gençliğimi yaşayacam ev gecindirecek kadar kariyerim isim yok baba parasi yiyorum hala
En Üst
RESPECT
13.03.2019 saat: 21:29
Kayıtlı Üye #1596
Kayıt tarihi: 06.09.2017 saat: 23:25

Konum: Kocaeli
Mesaj sayısı: 18
Teşekkür etti 2 zaman içinde 2 gönderi
@Tekimsaniyordum abi iyi ki baslamissin bende daha yeniyim bakalim Allah hepimize guc kuvvet versin
En Üst
tekimsaniyordum
14.03.2019 saat: 05:15
Kayıtlı Üye #1184
Kayıt tarihi: 05.03.2016 saat: 19:09

Konum: samsun
Mesaj sayısı: 25
Teşekkür etti 1 zaman içinde 1 gönderi
Amin kardeşim cümlemize
En Üst
RESPECT
15.03.2019 saat: 01:56
Kayıtlı Üye #1596
Kayıt tarihi: 06.09.2017 saat: 23:25

Konum: Kocaeli
Mesaj sayısı: 18
Teşekkür etti 2 zaman içinde 2 gönderi
Bir soru daha arkadaslar ben eskiden sacma salak arkadaşlar yüzünden kotu alışkınliklara başlamıştım (uyuşturucu). Ama ben ilk defa kullandiktan sonra bir daha etkisini göremedim yani hic bir sekilde bana bir sey olmuyordu 17 yasimda idim ve bu tür şeylerden nasıl etkilenmiyordum diye düşünmeye başladım. Yanımdaki cok fazla süredir kullanan koca koca insanlar neler yapıyordu bi bilseniz oturup ağlayanlarmi desem kusmalari bayilanlarimi desem falan baksan bana bi koysa yumrukla öldürür yani o kadar güçlü görünenler.Ben onlarin içtiği ağır dozda devam etmiştim. Beni hep bu yüzden overlerdi bu çocuğa bir sey olmuyor sanki iyi bir şey yapiyoruz gibi aptallar ya. Bizim hastaligimizda bununla ilgili bir şey varmidir bilgisi olan varsa yazsin testesteronla alakalimi bu duygular? Doktora falanda sormaya korktum.
Lütfen siz siz olun bu tip şeylerrden uzak durun.
En Üst
Sorgula33
20.03.2019 saat: 21:31
Kayıtlı Üye #1829
Kayıt tarihi: 20.03.2019 saat: 21:15

Konum: Mersin
Mesaj sayısı: 5
Teşekkür etti 0 zaman içinde 0 gönderi
Merhaba hipogonodotropik hipogonadizm hastasıyım özürlü raporu almak istiyorum yüzde kaç alabilirim
En Üst
fringe
21.03.2019 saat: 16:59
Kayıtlı Üye #1825
Kayıt tarihi: 11.03.2019 saat: 16:50

Mesaj sayısı: 20
Teşekkür etti 2 zaman içinde 2 gönderi
Arkadaşlar hayırlı akşamlar. Tedaviye başlayalı 2 ay oldu. Doktor sustanon u ayda çeyrek miktarda yaptırmam gerektiğini belirtti. Ve 3 ampül yazdı. İlk 2 sini çeyrek miktarda yaptırdım. Buğün 3'üncüsünü yaptırdım ama enjeksiyon bölümünde ki doktora çeyrek miktarda yapılacağını söylemeyi unuttum. Tamamını yaptı. Sizce bir sorun teşkil eder mi? Arkadaşlar.
En Üst
Emka
21.03.2019 saat: 20:07

Kayıtlı Üye #743
Kayıt tarihi: 23.04.2014 saat: 00:07

Konum: Primer Hipolu...
Mesaj sayısı: 222
Teşekkür etti 90 zaman içinde 62 gönderi
En fazla testosteron tavan yapar 21 gün iğne olma normalda 21 günde 1 ve ayrıca çeyrek yaptırmak nedir iğneyi anlamadım neyin kafasını yaşıyolar

fringe alıntı ...

Arkadaşlar hayırlı akşamlar. Tedaviye başlayalı 2 ay oldu. Doktor sustanon u ayda çeyrek miktarda yaptırmam gerektiğini belirtti. Ve 3 ampül yazdı. İlk 2 sini çeyrek miktarda yaptırdım. Buğün 3'üncüsünü yaptırdım ama enjeksiyon bölümünde ki doktora çeyrek miktarda yapılacağını söylemeyi unuttum. Tamamını yaptı. Sizce bir sorun teşkil eder mi? Arkadaşlar.

En Üst
Sayfaya git  1 2 3 ... 271 272 273 ... 297 298 299  

Hızlı Geçiş:     En Üst

Bu konuyu uzaktan oku: rss 0.92 Bu konuyu uzaktan oku: rss 2.0 Bu konuyu uzaktan oku: RDF
Powered by e107 Forum System uses forum thanks