Forumlar
Hipogonadizm :: Forumlar :: Erkeklerde Hipogonadotropik Hipogonadizm Konulari :: Erkeklerde Hipogonadotropik Hipogonadizm
 
<< Önceki konu | Sonraki konu >>
SORULARI BURADA SOR, (Lütfen sorularınızı burada sorun. Yeni konu başlıkları silinecektir)
Sayfaya git  1 2 3 ... 131 132 133 ... 296 297 298
Moderatörler: Sustanon, supermen, Emka, engineer
Yazar Mesaj
mgrafik_Maruf
12.06.2015 saat: 07:01
Kayıtlı Üye #857
Kayıt tarihi: 01.09.2014 saat: 10:49

Konum: İstanbul
Mesaj sayısı: 83
Teşekkür etti 83 zaman içinde 52 gönderi
@HAN Aurora ya katılıyorum. Seni tanımıyoruz ki... Ne tedavisi gördün hangi aşamalardan geçtin önce bunları anlat. Birden bire çıktın bana sorun, sizi aydınlatayım, bu işin sırrı bende diyorsun. Yanlış anlama ama biraz ticaret kokusu geliyor burnuma..
En Üst
3 Üye mgrafik_Maruf (-a-e-ya-ye) teşekkür etti. Teşekkür edenler: :
 ADH (Tarih: 12.06.2015) , yedekkobay (Tarih: 12.06.2015) , Aurora (Tarih: 12.06.2015)
ömerfaruk
12.06.2015 saat: 07:18
ömerfaruk
Kayıtlı Üye #6
Kayıt tarihi: 31.07.2012 saat: 18:22

Konum: istanbul
Mesaj sayısı: 359
Teşekkür etti 210 zaman içinde 85 gönderi
Arkadaşlar kardeşler kaderdaşlar lütfen rica ediyorum her aklına takılan soruda konu açma fikrinizden vaz geçin yıllardır fromda olan bir kişi olarak ben takipde zorlanıyorsam yeni katılan arkadaşlar daha sıkıntı çekiyor ve sıkılıyordur inanın bu sebep benim bu formdan ayrılma düşünceme dahada artırıyor
En Üst
4 Üye ömerfaruk (-a-e-ya-ye) teşekkür etti. Teşekkür edenler: :
 ADH (Tarih: 12.06.2015) , yedekkobay (Tarih: 12.06.2015) , HANNiBAL (Tarih: 12.06.2015) , Aurora (Tarih: 12.06.2015)
yedekkobay
12.06.2015 saat: 08:23
Kayıtlı Üye #1059
Kayıt tarihi: 20.02.2015 saat: 08:10

Konum: izmir
Mesaj sayısı: 99
Teşekkür etti 25 zaman içinde 20 gönderi
ulanaskerlik muayenesi olucam diye 1 aydır sustanon kullanmıyorum . diyetimede dikkat etmyrm . 8 ay s por yapıp küçülttüğüm jinokomasti . yine arttı yea ;(
En Üst
Aurora
12.06.2015 saat: 09:08
Kayıtlı Üye #797
Kayıt tarihi: 01.07.2014 saat: 22:04

Konum: İstanbul
Mesaj sayısı: 175
Teşekkür etti 137 zaman içinde 93 gönderi
Ömer abimiz dogru soyluyor, her yeni gelen arkadas yeni baslik aciyor forumda karisiklik oluyor. Sorularinizi bu baslik altinda sorunki forumda karisiklik olmasin.
En Üst
HAN
12.06.2015 saat: 09:56
Kayıtlı Üye #1155
Kayıt tarihi: 11.06.2015 saat: 11:46

Konum: Türkiye
Mesaj sayısı: 29
Teşekkür etti 9 zaman içinde 6 gönderi
Öncelikle şu yanlış anlamalarınızdan ve önyargılarınızdan vazgeçin...
Ticaret ile ilgili hiçbir alakam yok ben sadece hipogonadotropik hipogonadizm tedavi sürecini hızlandırma buradaki herkeze yardımcı olmak için buradayım.
Tedavi sürecimi kısa bir özetle anlatmak istemiyorum O koca yılları küçücük bir sayfaya sığdırmak mümkün olmuyor bazen..
Kendimden kısaca bahsedecek olursam
Ben Eczacıyım 26 yaşındayım hipogonadizm hashimaoto hastasıyım aynı zamanda.Ben sadece kullanmanız gereken tedavide ön ayak olan ilaçlar öneririm sizde bunları doktorunuzla konuşursunuz normalde doktorlarınız örneğin sadece bir ilaç yazar gönderirler desteklemek için ne kullanmanız gerektiğini ne yapmanız gerektiğini söylemezler.Eğer hipogonadizm tedavi sürecinizi hzlandrmak istiyorsanız son 1 ay içerisindeki kan sonuçlarınızı bana gönderin.
Birde size şuradan örnek verecek olursam doktora gittiğimde benim dediğim olur ben hangi tedaviyi istersem onu uygular doktorum ve beni professörle görüştürür profesörle görüştükten sonra benim istediğim ilaçları yazar ve onaylar isteyen inansın istemeyen inanmasın kimseyi inandırmak gibi bi çabam yok dediğim gibi benden bilgi almak isteyen arkadaşlar bana kan sonuçları ile birlikte mesaj atsınlar...
En Üst
HAN
12.06.2015 saat: 10:46
Kayıtlı Üye #1155
Kayıt tarihi: 11.06.2015 saat: 11:46

Konum: Türkiye
Mesaj sayısı: 29
Teşekkür etti 9 zaman içinde 6 gönderi
@HİPOSORU
Son 1 ay içerisindeki kan testlerini bana mesaj at yardımcı olurum inşallah sıkıntın geçer...
Kan testlerinde DHT FREE TOTAL testesterone estradiol E2 kesin bulunsun kan sonuçlarına göre neler yapman gerektiğini söyleyeceğim hayırlı günler...

[ Düzenlendi 12.06.2015 saat: 10:47 ]
En Üst
HAN
12.06.2015 saat: 10:56
Kayıtlı Üye #1155
Kayıt tarihi: 11.06.2015 saat: 11:46

Konum: Türkiye
Mesaj sayısı: 29
Teşekkür etti 9 zaman içinde 6 gönderi
Burada ben kimin ne kullanarak düzeldiğini çok iyi biliyorum söylemeyen arkadaşlar sizlere sesleniyorum yazık değilmi bu insanlara bu kadar bencillikle kullandığınız şeyleri söylemiyorsunuz herneyse arkadaşlar telaşa kapılmayın artık ben buradayım ben size yardımcı olacağım sıkıntılarınız geçecek...
En Üst
YalanDünya
12.06.2015 saat: 17:19
Kayıtlı Üye #809
Kayıt tarihi: 11.07.2014 saat: 14:08

Konum: Türkiye
Mesaj sayısı: 139
Teşekkür etti 137 zaman içinde 77 gönderi
HAN alıntı ...

Öncelikle şu yanlış anlamalarınızdan ve önyargılarınızdan vazgeçin...
Ticaret ile ilgili hiçbir alakam yok ben sadece hipogonadotropik hipogonadizm tedavi sürecini hızlandırma buradaki herkeze yardımcı olmak için buradayım.
Tedavi sürecimi kısa bir özetle anlatmak istemiyorum O koca yılları küçücük bir sayfaya sığdırmak mümkün olmuyor bazen..
Kendimden kısaca bahsedecek olursam
Ben Eczacıyım 26 yaşındayım hipogonadizm hashimaoto hastasıyım aynı zamanda.Ben sadece kullanmanız gereken tedavide ön ayak olan ilaçlar öneririm sizde bunları doktorunuzla konuşursunuz normalde doktorlarınız örneğin sadece bir ilaç yazar gönderirler desteklemek için ne kullanmanız gerektiğini ne yapmanız gerektiğini söylemezler.Eğer hipogonadizm tedavi sürecinizi hzlandrmak istiyorsanız son 1 ay içerisindeki kan sonuçlarınızı bana gönderin.
Birde size şuradan örnek verecek olursam doktora gittiğimde benim dediğim olur ben hangi tedaviyi istersem onu uygular doktorum ve beni professörle görüştürür profesörle görüştükten sonra benim istediğim ilaçları yazar ve onaylar isteyen inansın istemeyen inanmasın kimseyi inandırmak gibi bi çabam yok dediğim gibi benden bilgi almak isteyen arkadaşlar bana kan sonuçları ile birlikte mesaj atsınlar...


Tedavi sürecini, öncesini yani hastalık hikayeni anlat da dinleyelim.
En Üst
2 Üye YalanDünya (-a-e-ya-ye) teşekkür etti. Teşekkür edenler: :
 ADH (Tarih: 12.06.2015) , Çalıkuşu (Tarih: 13.06.2015)
HAN
12.06.2015 saat: 19:38
Kayıtlı Üye #1155
Kayıt tarihi: 11.06.2015 saat: 11:46

Konum: Türkiye
Mesaj sayısı: 29
Teşekkür etti 9 zaman içinde 6 gönderi
@YALANDÜNYA
Tedavi sürecimi neden bu kadar merak ediyorsunuz onu anlamadım gerçekten beni sorgular gibi benim aleyhime konuşmalar yapmayın lütfen arkadaşlar...
Herneyse madem bu kadar meraklı arkadaşlar var bahsedeyim biraz...
Öncelikle erken teşhis ve tedavi...
14 yaşımda öğrendim hipogonadizm olduğumu rutin her sene doktor kontrolüne gidiyordum o vesileyle ortaya çıktı
16 yaşımda hormon tedavisine başlandı boy kilo herşey normaldi zaten yaşıtlarımdanda pek küçük durmuyordum zaten bu şekilde 18 yaşıma kadar yavaş ve rutin bir şekilde tedaviye devam ettik bağzı şeyler rayına oturdu 18 yaşımdan itibaren kontrolü elime aldım hangi şekilde ilaç kullanmam gerektiğini neler yapmam gerektiğini öğrendim ve dozlaıyla birlikte kendim uyguladım iğnelerimi evde kendim yapmaya başladım gittiğim hastanelerdeki doktorlara yardımcı oldum nasıl ilaç kullanmaları gerektiğine dair sonra doktor beni fırçaladı sen herşeyi öğrenmiş gelmişsin buraya diye kendi kafana göre ilaç kllanıyorsun herşeyi biliyorsun diye Professörün önünde kapıştığımızı bilirim profesörlerede az yardımım dokunmadı tavsiye ettiğim ilaçları araştırmaya başladılar ondan sonra diğer hastalarada yazmaya başladılar falan filan bu hastalık benim mesleğimede ön ayak oldu aslında iyiki hipogonadizm hastasıyım herneyse...
18 den sonra zaten sakallar çıktı yani bu hastalıktan hiç muzdarip olmadım valaha ne yalan söyleyim şimdi hastaneye devam fakat benim istediğim ilaçlar kullanılıyor yani hiç bir sıkıntım yok çocuk istediğimdede diğer tedaviye başlayacağım hayat hipogonadizmliye güzell :D selametle...
En Üst
tekniker28
12.06.2015 saat: 19:47
Kayıtlı Üye #759
Kayıt tarihi: 15.05.2014 saat: 15:55

Konum: istanbul
Mesaj sayısı: 78
Teşekkür etti 44 zaman içinde 28 gönderi
Kardesim...nerden katiliyon siteye
En Üst
Sayfaya git  1 2 3 ... 131 132 133 ... 296 297 298  

Hızlı Geçiş:     En Üst

Bu konuyu uzaktan oku: rss 0.92 Bu konuyu uzaktan oku: rss 2.0 Bu konuyu uzaktan oku: RDF
Powered by e107 Forum System uses forum thanks