Forumlar
Hipogonadizm :: Forumlar :: Erkeklerde Hipogonadotropik Hipogonadizm Konulari :: Tedavi Önerileri
 
<< Önceki konu | Sonraki konu >>
yardım lütfen
Moderatörler: Sustanon, supermen, Emka, engineer
Bu konu kilitli
Yazar Mesaj
someone
18.08.2017 saat: 16:41
Kayıtlı Üye #1582
Kayıt tarihi: 18.08.2017 saat: 15:03

Konum: izmir
Mesaj sayısı: 6
Teşekkür etti 0 zaman içinde 0 gönderi
selam yaşım 38 formu uzun zamandır takip ediyorum hipo hastası değilim fakat sakal şikayetiye endokrine gittim sonuçlarım ekteki gibi çıktı bişey yok dedi. 1 ay sonra ürolojiye gittim sadece total testosteron testi yapıyormuş. sonuç2 ekteki gibi çıktı yani düşük çıktı. 1 adet sustanon 250 kullandım doktor yazdı. 20 gün sonra sonuç 3 teki gibi çıktı. devam dedi 20 günde bir 4 adet daha kullandım. ilaç çok iyi geldi. halsizlik bitkinlik geçti ama sakal vücut kıllarım çıkarmı? ömer faruk abide çıkmış ya da bu tahlillere bakarak bi yardım edermisiniz?
En Üst
someone
18.08.2017 saat: 16:47
Kayıtlı Üye #1582
Kayıt tarihi: 18.08.2017 saat: 15:03

Konum: izmir
Mesaj sayısı: 6
Teşekkür etti 0 zaman içinde 0 gönderi
diğer ekler yüklenmemiş

En Üst
engineer
19.08.2017 saat: 06:41
-eposta-

Kayıtlı Üye #1179
Kayıt tarihi: 28.02.2016 saat: 21:29

Konum: Ankara
Mesaj sayısı: 199
Teşekkür etti 137 zaman içinde 95 gönderi
Ters giden durumlar mevcut.

Hipogonadizm hastası olsan bile Sustanon 250 mg/ml kullanman son derece riskli. Testisleri köreltir!

Doktorcuk neye dayanarak Sustanon 250 mg/ml yazdı sana?

Testis ultrasonu çekildi mi?

Hipofiz MR çekildi mi?

Spermogram yapıldı mı?

(Çocuk sahibi misin? Evli misin?)

Tez zamanda kes ilacı.

Testise bağlı üretim bozukluğu olduğunu düşünüyorum çünkü FSH ve LH normal aralıklarda gelmiş.

Mutlaka ve mutlaka testis ultrasonu çektir ve iyi bir klinikte spermogram yaptır.

Bu sonuçlar görülmeden, direk Sustanon verilmesi resmen CİNAYETTİR!

Doktor tavsiyesi için özelden iletişime geçebilirsiniz.

Saygılarımla...
En Üst
1 Üye engineer (-a-e-ya-ye) teşekkür etti. Teşekkür edenler: :
 someone (Tarih: 21.08.2017)
Sustanon
20.08.2017 saat: 20:11
Sustanon

Kayıtlı Üye #1
Kayıt tarihi: 30.07.2012 saat: 14:38

Konum: istanbul
Mesaj sayısı: 1105
Teşekkür etti 558 zaman içinde 299 gönderi
Değerlerin normal bu şekilde sakal çıkmaz. Boşuna sustanon alma.
En Üst
1 Üye Sustanon (-a-e-ya-ye) teşekkür etti. Teşekkür edenler: :
 someone (Tarih: 21.08.2017)
someone
21.08.2017 saat: 09:22
Kayıtlı Üye #1582
Kayıt tarihi: 18.08.2017 saat: 15:03

Konum: izmir
Mesaj sayısı: 6
Teşekkür etti 0 zaman içinde 0 gönderi
sustanon kardeş20 gün arayla 2 sefer tahlil yaptırdım düşük çıktı yukarda paylaştım görmüşsündür. hem mesele sadece sakal değil halsizlik güçsüzlük bitkinlik peşimi bırakmıyor. sustanon aldığımdan beri 10 kaplan gücünde hissediyorum kendimi. kaygı, korku hiçbirşey kalmıyor. 3 ayda kollarım ve göbeğim kıllanmaya başladı. bacaklarımda da arttı. demek ki iyi gelecek. ama tehlikeli olduğu için söz dinlicem almayacağım. kontrole gittiğimde engineerin bana anlattıklarını doktora söyleyeceğim testis muayenesi olacağım. senin tavsiyelerini de öğrenmek isterim
En Üst
 

Hızlı Geçiş:     En Üst

Bu konuyu uzaktan oku: rss 0.92 Bu konuyu uzaktan oku: rss 2.0 Bu konuyu uzaktan oku: RDF
Powered by e107 Forum System uses forum thanks